Átlátható gazdálkodással STABILAN működni!

Váltson!

Ön elégedett a társasházkezelőjével?
Ha igen, akkor kérjük, ne olvassa tovább ezt az oldalt. Egy jól bevált társasházkezelő leváltását - felelősséggel - még akkor sem javasolnánk, ha egyébként üzleti érdekünk ezt megkívánná. Egy jó társasházkezelő aranyat ér. Első tanácsunk az, hogy ne cserélje le egy szebb ígéretért.
Ha viszont a következő kérdéseink, vagy azok nagyobb része foglalkoztatta már Önt is, akkor mindenképp figyelmébe szeretnénk ajánlani szolgáltatásunkat. Nem elégedett a jelenlegi közös képviselővel? Kíváncsi, hogy a társasházban ahol Ön lakik, hányan szeretnének még közös képviseletet váltani? Ingyenesen felmérjük!
Ön rendszeresen megjelenik a lakógyűléseken, de javaslataival, ötleteivel, zárt kapukon dönget?Nem tudja, mennyi az egyenlege? Nem ad a képviselő elszámolást, vagy érthetetlen? Senki sem érti, miért ennyi a közös költség? Nincs meg a társasház pénze?Vagy nem jelenik meg ugyan a lakógyűléseken, de érzi, hogy a társasház ügyeirossz irányba mennek?Közös költség befizetései nem látszanak a ház állapotán, és nem érti, mire megy el a közös pénz?Mindenre az a válasz, hogy nincs rá pénz?Megkérdezte már Önt közös képviselője, hogy milyen fejlesztésnek, beruházásnak, felújításnak örülne a legjobban?Úgy érzi, hogy az Ön elé terjesztett költségvetési javaslatok közül a kisebbik rosszat kénytelen elfogadni?Pályázott már a ház valamilyen felújítási támogatásra?Van az Önök házának öt évre előre meghatározott kezelési terve, vagy csak úgy sodródnak évről-évre?Egyes tulajdonosok nem fizetik a közös költséget és a képviselő nem tesz semmit?Kérdezni szeretne, de nincsen kitől? A képviselőt nem, vagy csak ritkán látták?Parkolóhelyet bérelne, venne? Gond van a bérlővel? Nem tudja, hol kell leolvasni a mérőórát? Nem vitték el a szemetet? Nem nyílik az ajtó? Nem világítanak a lámpák? Nem működik a lift? Nem jó a kaputelefon? Nem működik a fűtés? Nincs meleg víz? Koszos a lépcsőház? Büdös a szeméttároló? Nincs lenyírva a fű? Nincs kint a neve a postaládán? Nem tud kinek szólni, ha baj van?!

HOL  A KÖZÖS KÉPVISELŐ,  A GONDNOK,  A GÉPÉSZ ,A TAKARÍTÓ,  A PORTÁS,  A  KERTÉSZ?

 
Érthető az aggodalma. Ideje váltani.Bízza szakemberekre társasházát kockázat nélkül!
 
Miért kockázat nélkül? Mert cégünk nagy szakmai gyakorlattal, és tapasztalattal rendelkezik; Mert kollégáink szakképzettek; Mert a javítást, karbantartást, felújítást végző partner cégeink is szakképzettek; Mert cégünk szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik; 
Vajon mennyit ér egy olyan közös képviselő, társasházkezelő, könyvelő, akinek a megbízatása idején a társasház ügyei jó irányba haladnak? Ha elhivatott közös képviselőre, szakemberre bízzák házuk ügyeit, annak ára van. Ez az ár azonban csak a töredéke annak az árnak, amit akkor lesznek kénytelenek megfizetni, ha olcsó, ám hozzá nem értő közös képviselőre bízzák a társasházuk kezelését!
Közös-képviselő váltás, gyorsan, egyszerűen? Nálunk ez lehetséges! Egyedi árakkal? Nem probléma! Az árak elvárásoktól, és munkától függően változhatnak. Egyedi ajánlatunkat kérheti az Ajánlatkérés menüpontban.                                                           
Ajánlom rövid cégbemutatónkat:  Cégünk családi vállalkozásként kezdte meg működését 2000-ben. Elmondhatjuk, hogy a több mint 15 éves szakmai múltunknak köszönhetően, mind műszaki, pénzügyi, jogi területen komoly szakmai háttérrel és referenciával rendelkezünk. Büszkék vagyunk arra, hogy a tulajdonosok megelégedésére végezzük munkáinkat, mindezt úgy, hogy soha eddig még nem került sor a leváltásunkra.   Irodánk Budapest, IV kerület Virág utca 15. szám alatt található. Heti három alkalommal hétfőn szerdán és pénteken ügyfélfogadást tartunk, így a szükséges személyes egyeztetések is biztosítottak, e mellett az épületnél helyszínen igyekszünk a problémák megoldásában, szükség esetén a társasházakban is tartunk fogadóórát, amennyiben ez biztosított. Munkatársaink által kialakított ügyeleti rendszerünk a hétvégi napokon is biztonságot nyújt a rendkívüli esetekre. A szerződött ügyeleti partnerek összehangolására, és ügyfeleink kiszolgálására az év 365 napjában 0-24 órás ügyeletes telefont üzemeltetünk, ami éjjel-nappal, hétvégén és ünnepnapokon is üzemel.
Így bármilyen azonnali beavatkozást igénylő hiba elhárításáról tud a képviselet gondoskodni.
A tulajdonosok hibabejelentést online is tudnak küldeni képviseletünknek.
 
Mit nyújtunk ügyfeleinknek:
• Több, mint 15 éves tapasztalatot;
• Szakmai gondoskodást, biztos hátteret;
• 0-24 órás rendelkezésre állást- személyes ügyfélfogadást- igény esetén fogadóórát a társasházban
• Gyors ügyintézést;
• Átlátható könyvvezetést;
• Költségtudatos gazdálkodást;
• „Jó gazda” szerepű szemléletet;
• Hatékony kintlévőség kezelést;
• Megbízható kipróbált gyors precíz partnercégeket;
 
A társasházban lévő műszaki problémáinak gyors szakszerű megoldására társaságunk több szakirányú karbantartó, hibaelhárító és kivitelező vállalkozással tart állandó kapcsolatot, illetve az épületek biztonságos üzemeltetéséhez szükséges 0-24 órás szolgáltatókkal is együttműködünk (lift, kazán, gépészet, tűzvédelem). Természetesen szolgáltatóink mellett szívesen együttműködünk a társasháznál megszokott és megelégedettséggel nyugtázott eddigi karbantartó, hibaelhárító vállalkozókkal is. Igény esetén saját gondnoki szolgáltatásunk is van, amelyet személyes egyeztetést követően igények figyelembe vételével állítjuk össze. Fentieken kívül kapcsolatban állunk számos épülettakarító, rovarirtó és egyéb szolgáltatásokat nyújtó céggel.
 
A közös képviseleti tevékenységet szakképzett csapatunk végzi. Társaságunk minden törvényes kritériumnak eleget tesz, teljes műszaki és tárgyi eszköz állománnyal bír a feladatok elvégzéséhez. A cégünknél alkalmazott kifejezetten társasházakra specializált könyvelői szoftverünkkel bármilyen költségmegosztást el tudunk végezni, alkalmas a tulajdonosi folyószámlák internetes lekérdezésére, amennyiben erre igény van a Számvizsgálóknak magasabb szintű betekintésére illetve a társasházi iratanyagok nyilvántartására is alkalmas a programunk. Több helyen probléma a közös költségek beszedése. A hátralékok ügyintézését kollégáink szükség esetén erre szakosodott ügyvédeink hatékonyan és rövid határidővel bonyolítják. Munkatársunkkal lehetőség van egyeztetni mailben, faxon, telefonon, vagy személyesen. A hátralékba került tulajdonosokat többször felszólítjuk, e mellett alkalmazzuk a részletfizetés, illetve ügyvédi felszólítások intézményeit is. Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a társasházainknál likviditási problémák ne forduljanak elő. A jogi eljárások kezelésére irodánkon belül, szerződéssel működő ügyvéd kolléga foglalkozik.
Az iratanyagok átvétele is szükséges, mivel meg kell, bizonyosodjunk arról, hogy a kötelező, illetve szakhatósági előírásoknak megfelelő munkálatok, dokumentációk megvalósultak – e (pl.: gázfelülvizsgálat-, érintésvédelem-, tűzvédelem-, villámvédelem,) az esetleges szakhatósági büntetések elkerülése érdekében.
Műszaki felmérést minden esetben végzünk az átvett épületeken díjtalanul.
 
A tulajdonosok a közgyűlés által megállapított közös költséget, kizárólag a társasház nevére és bankszámlájára szóló befizetési csekken, banki átutalással fizetik be, azaz kézpénzes befizetés nincs. Ettől csak abban az esetben térünk el illetve használjuk a készpénzes befizetést, amennyiben a Társasházukban ez bevált szokás, melyet szeretnének fenntartani.
 
Az épületek üzemeltetése a választott Számvizsgáló Bizottság folyamatos tájékoztatásával történik. Igyekszünk kapcsolatot kialakítani a tulajdonosokkal és a Számvizsgáló Bizottsági tagokkal, hogy megismerhessük, és figyelembe vehessük a közösség igényeit(felmérő lap).
A nagyobb összegű szerződések előzetes egyeztetés után lépnek életbe. A Társasház bankszámlájáról bármilyen pénzmozgás (utalás, kp. felvét) kettős aláírással működik: egy aláíró képviselet részéről és egy aláíró a Társasház részéről.
Ez többszörös ellenőrzési fázis biztosit a Bizottságnak és rajtuk keresztül a tulajdonos közösségnek. Természetesen mindig figyelembe vesszük az igényeket, amennyiben szükséges önálló jogkörrel ellátjuk a ránk bízott értékeket.
 
Miért ajánlanánk magunkat más képviseletekkel szemben?
 
A minőségpolitikánk visszaigazoltra elképzelésünket, és egy magabiztos stabil cégműködést hozott létre. Odafigyelünk az energiafelhasználásra, a bevételeket és a kiadásokat tudatosan menedzseljük, kedvezőbb biztosítási díjakkal tudunk szerződni a kezelt Társasházaink részére.
 
01. Állapotfelmérés
Ahhoz, hogy egy Társasháznál a jó gazda szerepét betöltsük, az első és egyik legfontosabb feladatunk az épület állapotfelmérése, rövid,- közép,- és hosszú távú tervek elkészítése. Figyelembe véve a tulajdonosok igényeit, lakókörnyezetük és a társasház állapotát, megkeresve a legkönnyebben kigazdálkodható és végrehajtható megoldásokat.
 
02. Felülvizsgálat
az átadott dokumentumokat követően kötelezően átvizsgáljuk a szolgáltatói és szolgáltatási szerződéseket, legyen az közmű vagy épületbiztosítás. Megnézzük, hogy lehet- e olcsóbb kedvezőbb szerződéseket kötni, amennyiben szükséges javaslatot teszünk az SZVB - tagoknak
 
03. Optimalizálás
Megvizsgáljuk az elmúlt évek költségvetéseit, annak bevételi és kiadási oldalát. A biztonságos gazdálkodás elvén, költségeket optimalizálunk és a soron következő közgyűlésen egy biztos és gazdaságos költségvetést és hozzá tartozó közös költséget javasolunk.
 
04. Fejlesztés
Egy Társasház életében fontos, hogy a javítások, karbantartások, állagmegóvási- lakókörnyezet javító fejlesztések történjenek. Erre külön tervet készítünk és a közgyűlés elé terjesztjük, legyen az rövid,- közép vagy hosszú távú megoldás figyelembe véve a lakástulajdonosok igényeit, pénzügyi helyzeteit. Ha lehetőség nyílik Önkormányzati, Állami vagy Uniós pályázati lehetőségre akkor arra külön felhívjuk ügyfeleink figyelmét.
 
Közös képviseleti (és könyvelés) tevékenységünket épület/vagy albetét áron vállaljuk. Kérje egyedi ajánlatunkat, és bővebb bemutatkozónkat!
 
Budapest,2015-01-25
 
Weboldal készítés, szerkesztés | Webbolt bérlés - Sikeres webboltok | Domain regisztráció és tárhely szolgáltatás
design by Arcsin